October 19, 2018

CITROËN C3 JCC+

JEAN-CHARLES DE CASTELBAJACIN SUUNNITTELEMA LIMITED EDITION MAAILMAN ENSI-ILLASSA PARIISISSA

Alkujaan ranskalainen, nykyisin kansainvälinen Citroën edistää ranskalaista muotia ja muotoilua jatkamalla luovaa yhteistyötään Jean-Charles de Castelbajacin kanssa. C3 JCC+ limited edition -malli esitellään yksinoikeudella 2018 Motor Show'ssa. Suunnittelija, jolla on erityinen kyky kaataa raja-aitoja eri maailmojen välillä, on nyt kääntänyt katseensa merkin yli 400 000 kappaletta myyneeseen bestselleriin. Kyseessä on hyvin erilainen auto verrattuna erittäin kromaattiseen, viime toukokuussa esiteltyyn E-MEHARI Art Car -autoon. Tämän mustiin pukeutuneen C3 "muotiauton" tyylikkyyttä korostetaan hienostuneesti eri värein: punaisella, sinisellä ja keltaisella. Silmiä hivelevä limited edition -malli, jota on valmistettu vain 99 kappaletta, julistaa nykyaikaisuutta runsaalla määrällä eri teknologioita. Nykyaikaisuutta kuvaa myös, että sitä myydään merkin verkkosivulla osoitteessa citroen.fr. C3 JCC+ limited esitellään La Maison Citroënin standillä suunnittelija Jean-Charles de Castelbajacille omistetulla alueella ja sitä aletaan markkinoida Ranskassa marraskuussa.

TYYLIKÄS JA SÄHÄKKÄ MUOTIAUTO

Jean-Charles de Castelbajac vetoaa luoviin ihmisiin ja ilmaisee Citroën C3 JCC+ -mallin kautta jälleen kahta hänelle elämässä tärkeintä asiaa: taidetta ja muotia. Tässä hienostuneisuutta huokuvassa C3 limited edition -huippumallissa on suunnittelijan nimikirjoitus JCC+. Auton mustaa pukua korostavat suunnittelijan ikoniset värit: intohimosta viestivä punainen, toivoa symboloiva sininen ja aurinkoa kuvastava keltainen. Tämä vetoaa ihmisiin, joille taide, design ja muoti ovat keskiössä ja jotka haluavat itselleen monipuolisen ja ekslusiivisen mallin.

VAIN 99 KAPPALEEN VERKOSSA MYYTÄVÄ LIMITED EDITION

Tätä muotiautoa on saatavana vain 99 kappaleen limited edition. Jokainen valmistettu auto on numeroitu 1:stä 99:ään. Numero sijaitsee vaihteenvalitsimen alaosassa. Citroën C3 JCC+ tulee Ranskassa myyntiin marraskuussa, ja se esitellään ensimmäisenä kokonaan verkkosivun citroen.fr kautta ostettavissa olevana autona. Tämä on lisätodiste merkin luovuudesta ja nykyaikaisuudesta sekä kyvystä mullistaa perinteinen automyynti.