COVID-19 vaikutus Citroënin toimintaan

Päivitetty 24.4.2020

Asiakkaidemme sekä työntekijöidemme turvallisuus ja terveys ovat meille ensisijaisen tärkeitä. Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeistuksia ja suosituksia COVID-19-viruksen leviämisen ehkäisemiseksi, ja mukautamme toimintaamme niiden mukaisesti. Tältä sivulta löydät ajankohtaiset tiedot toimintaamme liittyen.

CITROËN LAATUSTANDARDIT

1. TERVEYSVAATIMUKSET

  • Työntekijät eivät tule sairaana töihin
  • Työntekijät saapuvat töihin omalla / työsuhdeautollaan tai kävellen/pyörällä. Julkisten kulkuvälineiden käyttöä ei suositella
  • Työtehtävät suoritetaan yksin (yksi työntekijä per työpiste). Mikäli työtehtävää ei ole mahdollista suorittaa yksin, sitä lykätään
  • Yhteiset alueet desinfioidaan käytön jälkeen
  • Ovet pidetään mahdollisuuksien mukaan auki, jotta vältetään turhaa pintojen koskettelua
  • Kädet pestään jokaisen asiakkaan jälkeen
  • Työpisteet puhdistetaan päivittäin tai tarvittaessa useammin
  • Käsidesiä on käytössä asiakkaille ja henkilökunnalle

2. AUTOJEN KÄSITTELY

  • Yksi ihminen käsittelee autoa kerrallaan
  • Henkilökunta käyttää suojakäsineitä autoa käsitellessään
  • Auto sekä avaimet desinfioidaan ennen luovutusta asiakkaalle
  • Avaimet annetaan ja luovutetaan korin/pussukan kautta

3. AUTON LUOVUTUS

LIIKKEESSÄ

  • Kaikki paprityö tehdään valmiiksi 3h ennen asiakkaan saapumista. Asiakirjat säilötään omaan kuoreen.
  • Asiakas täyttää tarvittavat tiedot ja allekirjoittaa käyttäen asiakkaalle varattua kynää, joka on desinfioitu ennen käyttöä.
  • Auton käyttöopastus tehdään kunnioittaen vähintään 1m turvaväliä, myyjä ei tule asiakkaan kanssa autoon vaan opastaa ulkopuolelta. Asiakas voi tutustua auton ominaisuuksiin tarkemmin itsenäisesti My Citroën -sovelluksen avulla tai etäyteyden kautta myyjän kanssa

KOTONA

  • Myyjä toimittaa auton asiakkaan kotiin käyttäen suojanaamiota ja -käsineitä
  • Auton ratti ja muut ohjauslaitteet desinfioidaan asiakkaan edessä ennen luovutusta
  • Myyjä opastaa auton perusominaisuudet auton ulkopuolelta. Asiakas voi tutustua auton ominaisuuksiin tarkemmin itsenäisesti My Citroën -sovelluksen avulla tai etäyhteyden kautta myyjän kanssa.

CITROËN-JÄLLEENMYYJÄT

Citroën-jälleenmyyjät palvelevat normaalisti, ja tiedotamme muutoksista aukioloaikoihin tällä sivulla. Muutoksia aukioloaikoihin on seuraavilla Citroën-jälleenmyyjillä, katso päivitetyt aukioloajat linkistä:

Palvelumme toimivat sujuvasti myös puhelimitse tai sähköisesti alla olevia yhteydenottolomakkeita hyödyntäen. Näin voit sopia myyjän kanssa käytännön asioista, kuten koeajosta, sinulle parhaiten sopivaan aikaan myös kotoa käsin.