April 25, 2017

CITROËN JA LE COQ SPORTIF: LUOVAA YHTEISTYÖTÄ TYPE H:N 70-VUOTIS JUHLAVUODEN KUNNIAKSI

CITROËN JA LE COQ SPORTIF: LUOVAA YHTEISTYÖTÄ TYPE H:N 70-VUOTIS JUHLAVUODEN KUNNIAKSI

Kun Commercial Vehicle Show avaa ovensa Birminghamissa 25. huhtikuuta, on esillä Citroënin sekä toisen rohkean ja luovan ranskalaisen brändin, Le Coq Sportif:in yhteistyön tulokset. Juhliakseen Type H:n 70-vuotisjuhlavuotta, nämä kaksi merkkiä lyöttäytyivät yhteen räätälöidäkseen autenttisen Type H:n sekä uuden Jumpyn Le Coq Sportif:in väreihin – luonnollinen asia tehdä kahdelle ranskalaiselle brändille, jotka molemmat korostavat korkealaatuisten, nykyaikaisten ja teknisesti kehittyneiden tuotteiden valmistamista. Nämä kaksi brändiä olivat innokkaita juhlistamaan ikonista Type H:ta ja yhdistämään sen sen varteenotettavaan seuraajaan, Citroën Jumpyyn, joka on saanut tunnustusta sen tyylikkyydestä, mukavuudesta ja käytännöllisyydestä.

Luontevaa yhteistyötä kahden ikonisen ranskalaismerkin välillä

Citroën ensiesittelee tavara-autonäyttelyssä Birminghamissa kaksi näyttelyautoa perustuen ikoniseen Type H:on sekä uuteen Jumpyyn. Nämä pakettiautot kuvastavat 70 vuoden historiaa sekä Citroënin merkitystä hyötyajoneuvosegmentissä.

Nämä kaksi erottuvaa konseptiautoa ovat kattavan sisätilojen sekä ulkopuolen kustomoinnin lopputulos, jotka esittelevät Le Coq Sportif brändiä. Ne edustavat design-lähestymistapaa liikkuviin polkupyörätyöpajoihin, joissa yhdistyy kauneus ja toimivuus:
– Type H herättää aitoutta ja nostalgiaa lämpimillä materiaaleilla;
– Jumpy kuvastaa tyylikästä, modernia henkeä sen yksinkertaisuudellaan ja valkoisella värillään

600x430_2

Kaksi liikkuvaa työpajaa ranskalaisin värein

Type H ja Jumpy on muunnettu liikkuvaksi pölkypyörätyöpajaksi. Ne voidaan myös tarvittaessa muuttaa paitojen painatustyöpajaksi, mikä kuvastaa niiden monikäyttöisyyttä. Citroën Style Centren ja Le Coq Sportif:in muotoilutoimistot yhdistivät luovan energiansa ja asiantuntemuksensa kehittääkseen kaksi pakettiautoa, joissa näkyvät Le Coq Sportif -merkin värit, nimi ja logo autojen molemmin puolin.

Näyttelyautot eroavat toisistaan sisätilojen tunnelmiltaan:

– Type H pelaa aitous- ja nostalgia kortin. Tunnelma on lämmin ja iloinen, ja yksinkertaisessa sisustuksessa on käytetty vaalean väristä puuta seinien vaneroinnissa, joka reunustaa työpajaa sekä seiniä, jossa työkalut roikkuvat. Matkustamon istuimet on verhoiltu luonnollisella, suklaan värisellä nahalla, joka korostaa sisätilojen arvokkuutta, mutta samalla leikittelee luonnonmateriaalien teemalla.

– Uusi Jumpy tuo modernin ja hienostuneen vivahteen. Sen musta puu luo kontrastin istuimien valkoiseen nahkaan, jota on korostettu sinisillä, punaisilla ja valkoisilla tikkauksilla.

600x430_3

Ensiesittelynsä jälkeen Birminghamin tavara-autonäyttelyssä nämä kaksi pakettiautoa on nähtävillä Le Coq Sportif -merkin viestintätapahtumissa. Tunnelmat näistä omaperäisistä tapahtumista, joko liittyen pyöräilyyn, myyntipisteiden avajaisiin tai johonkin muuhun, välitetään sosiaalisessa mediassa hashtagilla #CitroënJumpy #LeCoqSportif.